17. aprīlī - seminārs tūrisma nozares darbiniekiem un saimniekiem "Patiesā viesmīlība"

ziņa publicēta 11.03.2024
Lielāks foto Laipni aicinām ikvienu Madonas novada tūrisma un viesmīlības nozarē strādājošo - gan personālu, gan vadību - uz praktisku apmācību semināru, kas 17. aprīlī no plkst. 10.00 līdz 17.00 notiks Cesvaines pilī. Apmācības vadīs apkalpošanas, komunikācijas un pārdošanas treneris Didzis Grāvītis.

Pieteikšanās beigusies! 

Mēs dzīvojam laikā, kad gards ēdiens, ērts numuriņš, dabai draudzīga pieeja, kreatīvs dizains, savs īpašais stāsts, līdzvērtīga cena un daudzi citi faktori ir teju ikvienam nozares uzņēmumam. Veicot izvēli starp vienu, otru vai trešo vietu, viesiem tas var nozīmēt apjukumu. Šeit teicamas citu atsauksmes dod drošības sajūtu un kļūst par labāko reklāmu, savukārt profesionāla apkalpošana sekmē lojalitāti un ir galvenais iemesls, kādēļ viesi atgriežas.

Mācību seminārs – PATIESĀ VIESMĪLĪBA
Lektors – apkalpošanas, komunikācijas un pārdošanas treneris DIDZIS GRĀVĪTIS. Vairāk par lektoru ŠEIT

MērķauditorijaMadonas novada tūrisma un viesmīlības jomas uzņēmumu un objektu personāls un vadība. Īpaši gaidīsim tos, kas nozarei pievienojušies pēdējos divos, trīs gados. No viena uzņēmuma var pieteikt 1-3 personas!

Apmācību pamatmērķi:
* Sekmēt veiksmīgu pirmo iespaidu par uzņēmumu un celt produktu un pakalpojumu vērtību viesu acīs.
* Attīstīt dalībnieku spēju iepatikties viesiem un pirms produktiem un pakalpojumiem prast "pārdot sevi".
* Celt vidējo pirkumu summu un pārdošanas rezultātus, veicināt viesu lojalitāti un pozitīvas atsauksmes.
* Atsvaidzināt dalībnieku prasmes un iedot jaunus instrumentus klātienes un attālinātajai komunikācijai.

Apmācību programma:
* Patīkama tēla veidošana viesiem, kolēģiem un citiem.
* Atšķirība starp tehniski pareizu apkalpošanu un viesmīlību.
* Apkalpošanas nozīme ārēji līdzīgo uzņēmumu, produktu un pakalpojumu laikmetā.
* Viesu sagaidīšana, drošības un uzticēšanās sajūtas radīšana.
* Lojalitātes, pozitīvo atmiņu un vēlmes atgriezties veidošana.
* Personīgās higiēnas, apģērba, rotu un kosmētikas loma apkalpošanā.
* Telefona sarunas – ko ieviest un no kā izvairīties.
* Korekta un citiem tīkama sarakste e-pastos un citviet.
* WhatsApp, SMS un soc. tīklu kļūdas un labā prakse.
* Mājasdarbi paliekošiem rezultātiem.

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA:
VietaCesvaines pils konferenču zāle (Pils iela 1, Cesvaine, Madonas novads).
Datums17. aprīlis (trešdiena).
Laiks no 10.00 līdz 17:00 (ierašanās no 9.30). 
Labsajūtai
- kafijas pauze un pusdienas (nodrošina organizators).

Pasākums tiek organizēts Madonas novada pašvaldības Attīstības nodaļas tūrisma veicināšanas aktivitāšu ietvaros.
Dalība - bez maksas.
Reģistrācija noslēgusies.

Kontaktpersonas: Sanita Soma (tel. 29130437) un Laura Smudze (tel. 29400790).

 

 

Draugiem Facebook Twitter Linkedin
© 2008-2024 Madonas Tūrisma informācijas centrs. Visas tiesības aizsargātas. Izgatavoja GlobalPro »
Piekļūstamības paziņojums · Sīkdatņu politika · Pielāgot sīkdatnes