Prasības pretendentiem:
- augstākā profesionālā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību);
- vismaz viena gada darba pieredze ar nekustamo īpašumu (vēlams pārvaldīšanu/iznomāšanu) saistītās jomās;
- vēlama profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā;
- darba pieredze dokumentu izstrādes, uzskaites un kontroles jomā;
- prasme plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- precizitāte, augsta atbildības sajūta, orientācija uz rezultātu;
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- “B” kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie amata pienākumi:
- pašvaldībai piederošo un piekrītošo nekustamo īpašumu apzināšana un uzskaitīšana, to pārvaldība, atbilstoši normatīvo aktu prasībām un pašvaldības interesēm;
- plānot un organizēt pašvaldības nekustamo īpašumu atsavināšanas procesu;
- plānot un organizēt pašvaldības nekustamā īpašuma iznomāšanu, izīrēšanu un apbūves tiesību piešķiršanu, pilnveidot pārvaldības noteikto kārtību;
- pārstāvēt pašvaldību valsts, pašvaldību un citās institūcijās, iesniedzot, pieprasot un saņemot ar nekustamā īpašuma lietām saistītus dokumentus, lēmumus, atļaujas un izziņas;
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju fiziskām un juridiskām personām savas kompetences ietvaros;
- sagatavot lēmuma projektus un citus dokumentus atbilstoši amata kompetencei.
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un dinamisku darbu profesionālā kolektīvā;
- stabilu atalgojumu (EUR 1850 pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas;
- normālu darba laiku (40 stundas nedēļā).
Iesniedzamie dokumenti:
- Pieteikuma vēstule;
- CV Europass formā;
- Izglītību un profesionālās kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikšanās termiņš: 2025. gada 15. augusts. Pēc norādītā termiņa iesniegtie pieteikumi netiek izskatīti.
Dokumentu iesniegšana:
- Personīgi Madonas novada Centrālajā administrācijā, Saieta laukumā 1, Madonā, slēgtā aploksnē ar norādi “Nodaļas vadītāja vietnieks”;
- Nosūtot pa pastu Madonas novada Centrālajai administrācijai, Saieta laukumā 1, Madonā, LV-4801 (pasta zīmogs pēdējā pieteikšanās diena);
- Elektroniski droši parakstītus dokumentus nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: personals@madona.lv ar norādi “Nodaļas vadītāja vietnieks”.
Kontaktpersona: Nodaļas vadītāja Ramona Vucāne, t. 20228813.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus darba sludinājumā norādītos dokumentus.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšanas tiks aicināti uz darba interviju.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu amata pretendentu atlases norisi.
Aicinām norādīt tikai datus par kvalifikāciju un pieredzi, nenorādot sensitīva rakstura informāciju.
Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Madonas novada pašvaldība, juridiskā adrese: Saieta laukums 1, Madona, Madonas novads, LV-4801, t. 64860090.
Papildus informācija par personas datu apstrādi pieejama mājaslapā www.madona.lv sadaļā “Pašvaldība” -“Datu aizsardzība”.