Divu dienu darba kārtībā tika skatītas sekojošas tēmas:
Organizācijas kultūras vērtību veidošanās: organizācijas iekšējā komunikācija (Viktors Zaķis, “Rīgas satiksmes” Klientu apkalpošanas un komunikācijas nodaļas vadītājs)
Reputācija mākslīgā intelekta un lielo datu laikmetā (Linda Curika, NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra komunikācijas vadītāja)
Pieturzīmes latviešu valodā (Arturs Hansons, LPS elektroniskā iknedēļas izdevuma infoLOGS korektors un maketētājs, LPS mājaslapas korektors)
Protokola un lietišķās etiķetes pamatprincipi ikdienā un pasākumu organizēšanā (Jana Trahimoviča, Ārlietu ministrijas valsts protokola otrā sekretāre, protokola un etiķetes pasniedzēja)
Digitālā fotogrāfija ar viedtālruni – risinājums komunikatora ikdienas krīzē. Fotogrāfijas principi un ieteikumi, kā notikumu fiksācijai izmantot viedtālruni (Mareks Matisons, LASAP biedrs un DigiComNet (starptautisks mediju, komunikācijas un sociālo mediju platformu speciālistu organizācija ar 3500 biedriem Eiropā un Vidusāzijā) pārstāvis Latvijā)
Auditorija: īstās atrašana, tās nozīme un mērķēšana sociālajos tīklos (Ieva Knāķe-Milberga, sociālo tīklu komunikācijas konsultante)
Aktuālie jautājumi; pašvaldību informatīvie izdevumi un tiesiskais regulējums; VARAM izstrādātais MK noteikumu projekts par vietnēm; apkopojums un ierosinājumi nākamajam semināram (Jana Bunkus, LPS Komunikācijas nodaļas vadītāja, padomniece sabiedrisko attiecību jautājumos, un Gunta Klismeta, LPS Komunikācijas nodaļas redaktore).